31 Ocak 2020 Cuma

Araştırmacı oluşturabilir miyiz? - Gelişmiş Tekstil Kaynağı



Seshadri Ramkumar, Ph.D. Araştırmacıları nasıl yaratırız ve tekstil ve malzeme gibi imalat sektörlerini nasıl rekabetçi hale getiririz? Araştırmanın, entelektüel meraktan dönüşüme - faaliyet yürütmekten, pazarların benimseyeceği yüksek performanslı tekstiller yaratmaya kadar ilerlemesine devam etmesi gerekiyor. Bu ilerleme zihniyetlerde ve beceri setlerinde değişiklik gerektirir. Akademi ve endüstride araştırma kültürünü aşılamak için stratejiler takip edilebilir; ancak araştırmacılar standart prosedürler kullanılarak oluşturulamaz. 25 yıllık tekstil ve malzeme araştırmalarında, birinin araştırma metodolojisi öğretebileceğini, ancak araştırmacı geliştirmenin basit olmadığını gördüm. Araştırmayı yürüten insanlardan coşku ve tutku içerir. Lise çağında öğrenciler arasında tutkulu bir araştırma tutumu ivme kazanıyor. Texas Tech University, lisans öğrencileri için Dönüştürücü Lisans Deneyimleri (TRUE) programını başlattı. “STEM disiplinlerindeki öğrenciler için, lisans araştırmasına katılım, gerekli becerileri geliştirmelerine yardımcı olmak için özellikle önemlidir. Araştırma deneyimleri, lisansüstü ve mesleki becerilere kabul edilmeye hazırlanan STEM bölümleri için son derece arzu edilir, ancak mezun olduktan sonra doğrudan işgücüne giden öğrencilere de önemli ölçüde fayda sağlarlar ”diyor Texas Tech Üniversitesi'nde provekatör ve baş akademik görevli Prof. Michael Galyean . Tabii ki, işgücü ve araştırma tüketici talebi tarafından yönlendirilmektedir. Maxim Integrated'deki yarı iletken endüstrisinin üst düzey teknik personeli Navaneeth Nandakumar, “Müşteriler, teknolojiyi birden fazla satıcıda gördükleri ve neyin endişe edileceğini, normalde neyin mümkün olduğunu vb. Bildikleri için değerli teknik tavsiyeler sağlayabilirler” diyor. Müşteri itirazları da yeni, yenilikçi fikirlere yol açabilir, diyor Nikesh Rajagopalan, tıbbi cihazlar ve otomobil, HCL Amerika, çözüm direktörü. Ekledi, “Müşteriler en iyi öğretmenlerdir.” Etkileşim, coşkuyu artırmaya hizmet eder. "Etkileşimde endüstrinin ihtiyaçlarını bilmek araştırmanın bir sonraki aşamasının planlanmasına yardımcı olacaktır. Öğrenciler, endüstriyel ortaklarla eşleştirilebilir. lisans ve lisansüstü öğrencilerinin pratik yönleri ile heyecanlı olmaları sınıfta öğrenme ”diyor Sivaramakumar Pariti, kıdemli teknik pazarlama Bluwin U.K. ile görevli Pariti liderliğindeki bir projede Hindistan Kumaş Fabrikası öğrencileri vardı ve bu da pamuklu kumaş boyamasında tuzun azalmasına neden oldu. Pariti, öğrencilerin çevreye ve maliyete yönelik çalışmalarının olumlu sonuçlarına tanık olmaları nedeniyle araştırmalara olan coşkuları arttı. İle ortak araştırma planlama ve stratejisi paydaşlar ileriye giden yoldur. Takım ve proje liderleri, tutkularını ve özveriyi yeni gelenlerle paylaşmak. Bu bir takım çaba - her yerde araştırmacılar için değerli bir mantra. Dr. Seshadri Ramkumar, Texas Tech Üniversitesi, Nonwoven Laboratuvarı'nda profesör, Lubbock.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder