13 Ağustos 2022 Cumartesi

Özel Kumaş İncelemesi



Rekor kıran bir bahardan sonra, ülkenin büyük konteyner limanlarındaki ithalatın yılın geri kalanında önemli ölçüde yavaşlaması bekleniyor, ancak National tarafından bugün yayınlanan aylık Global Liman Takipçisi raporuna göre 2022, 2021'e göre hala net bir kazanç görmeli. Perakende Federasyonu ve Hackett Associates. NRF Tedarik Zinciri ve Gümrük Politikası Başkan Yardımcısı Jonathan Gold, "Perakende satışlar hala artıyor, ancak ekonomi yavaşlıyor ve bu kargo ithalatına yansıyor" dedi. "Düşük hacimler bazı limanlardaki tıkanıklığı hafifletmeye yardımcı olabilir, ancak diğerleri hala yedekler görüyor ve küresel tedarik zinciri zorlukları henüz bitmedi.
En büyük endişemiz, Batı Kıyısı limanlarındaki ve diğer limanlardaki ayrı iş görüşmeleri nedeniyle aksama potansiyeli. yük demiryolları. Önemli tatil sezonu yaklaşırken, her iki müzakere grubunu da aksamadan sonuçlandırmak kritik önem taşıyor.” Uluslararası Uzun Kıyı ve Depo Birliği ile Pasifik Denizcilik Birliği arasındaki sözleşmenin süresi 1 Temmuz'da sona erdi ve birçok perakendeci, sözleşme müzakereleriyle ilgili olası aksaklıkları önlemek için kargoyu erken getirdi ve Doğu ve Körfez Kıyısı limanlarına kaydırdı ve erken sevkiyatlar ikinci kez hızlanmaya yardımcı oldu. çeyrek cilt.
Yük demiryolları ve sendikaları, iki yıldır devam eden sözleşme görüşmelerini çözmek için şimdi bir Cumhurbaşkanlığı Acil Durum Kurulu ile birlikte çalışıyor. Buna ek olarak, Oakland Limanı, bağımsız kamyoncuların bağımsız mal sahibi işletmecileri ortadan kaldırmayı amaçlayan yeni bir eyalet yasasına karşı protestoları nedeniyle Temmuz ayı sonlarında kısa bir süreliğine kapatıldı. Hackett Associates'in kurucusu Ben Hackett, "İthalattaki güçlü büyüme günleri hızla geriliyor," dedi.
"Görünüm, önümüzdeki birkaç ay içinde 2021'e kıyasla hacimlerde bir düşüş ve düşüşün 2023'te derinleşmesi bekleniyor. ” Global Liman İzleyicisi kapsamındaki ABD limanları, nihai rakamların mevcut olduğu en son ay olan Haziran ayında, bir adet 20 fitlik konteyner veya eşdeğeri olmak üzere 2,25 milyon Twenty-Foot Eşdeğer Birimi elleçledi. Bu, Mayıs ayındaki 2,4 milyon TEU'ya göre yüzde 5,
9 düştü - NRF'nin 2002'de ithalatı izlemeye başlamasından bu yana bir ayda ithal edilen en büyük konteyner sayısı - ancak yıllık yüzde 4,9 arttı.
Haziran ayı sonuçları, yılın ilk yarısını yıllık yüzde 5,5 artışla 13,5 milyon TEU'ya getirdi.
Limanlar henüz Temmuz ayı rakamlarını bildirmedi, ancak Global Liman İzleyici, ayı yıllık yüzde 3,2 artışla 2,26 milyon TEU olarak tahmin etti.
Ağustos ayı tahmini yüzde 3 düşüşle 2,2 milyon TEU; Eylül ayında yüzde 0,
4 artışla 2,15 milyon TEU; Ekim, yüzde 3,9 düşüşle 2,13 milyon TEU'da; Kasım'da yüzde 2,7 düşüşle 2,
06 milyon TEU'da ve Aralık'ta yüzde 3 düşüşle 2,03 milyon TEU'da.
Bu rakamlar, yılın ikinci yarısını, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 1,5 düşüşle 12,8 milyon TEU'ya getirecek.
Ancak 2022'nin genelinin, geçen yılın yıllık rekoru olan 25,8 milyona göre yüzde 2 artarak 26,3 milyon TEU'ya ulaşması bekleniyor. TEU.
Kargo verileri, NRF'nin 2022 perakende satışlarının 2021'e göre yüzde 6 ila yüzde 8 arasında büyüyeceğini tahmin etmeye devam etmesiyle geldi. Yılın ilk yarısında satışlar yüzde 7 arttı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder