13 Kasım 2020 Cuma

2020 Üstün Gönüllü Ödülü Sahipleri Açıklandı - Endüstriyel Kumaşlar Derneği Uluslararası



Industrial Fabrics Association International (IFAI), her gün farklı kurullarda, görev güçlerinde ve komitelerde görev yaparak özverili bir şekilde yardım eden bu kadar çok gönüllüye sahip olduğu için çok şanslı. Bu gönüllüler yarışmaları yargılar, her gün başkalarına eğitim ve ateşli liderlik sağlar. Hizmetlerini takdir etmek için, IFAI 2012'de "Üstün Gönüllü Ödülü" adında bir program geliştirdi.
Bu yıllık ödül, yukarıda ve öteye giden bir avuç gönüllüyü ödüllendirmek için tasarlandı. Başlangıcından bu yana 37 kişi kabul edildi. IFAI, 2020 kazananlarını sunmaktan heyecan duyuyor.
Darren Arthur, MFC, Nautilux Custom Canvas LLC Darren Arthur, Deniz İmalatçıları Birliği'nin (MFA) büyük bir destekçisidir. Atölye eğitmeni, konuşmacı, panel üyesi, yuvarlak masa lideri ve oturum moderatörlüğü yaptı. MFA Yönetim Kurulu Başkanı olarak, üye seslerinin duyulmasını sağlamak ve çeşitli komiteler ve görev grupları aracılığıyla başkalarını adım atmaya ve harekete geçmeye teşvik etmek için çok çalıştı. Ron Houle, Pivot Step Danışmanları LLC Ron Houle, IFAI için harika bir arkadaş ve kaynaktır. USIFI Yönetim Kurulu'na başkanlık etti ve o zamandan beri uzmanlığını IFAI Expo, Outlook® Konferansı ve USIFI / NFI’nin yıllık Lobi Günü'nde sunumlar yoluyla gönüllü olmaya devam etti. Ron, Savunma Bakanlığı güncellemeleri ve bunun sektöre olan etkisini sağladığı için sayılabilir.
En son IFAI Yönetim Kurulu'na katıldı. Ron, dernek ve üyeleri arasındaki ilişkiyi Askeri bağlantılar ve fırsatlarla geliştirmeye yardımcı olur. Brett Baird, Trivantage LLC Brett Baird, Profesyonel Tente Üreticileri Derneği'ne (PAMA) sürekli bağlılığını ve liderliğini göstermiştir ve her zaman ihtiyaç duyulan yerlerde adım atmaya isteklidir.
Programların ve girişimlerin karşılanmasını sağlamak için çeşitli komitelerde hizmet vermiştir. AIA onaylı sunumların revizyonlarını yönetti ve görevin tamamlanmasını sağlamak için komite için en iyi eylem planını belirledi. Brett ayrıca PAMA adına AIA kursları sunmuş ve Ekler Enerji Derecelendirme Konseyi (AERC) tarafından düzenlenen toplantılarda PAMA temsilcisi olarak hareket etmiştir.
Michael Tharpe, Rainier Industries Ltd. Ekipman ve parti kiralama endüstrisinin 40 yıllık tecrübesi olan Michael Tharpe’ın adı, çadır güvenliği ve eğitimi ile eş anlamlıdır. Michael, çadır endüstrisindeki güvenilir güvenliği ve eğitim liderliği nedeniyle aday gösterildi.
Tüm gönüllülerimize teşekkür eder, bu yılın Üstün Gönüllü Ödülü sahiplerini tebrik ederiz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder