23 Haziran 2022 Perşembe

OSHA, eğitim hibelerinde 11.7 milyon dolar yönetiyor



ABD Çalışma Bakanlığı, çalışanların ve işverenlerin işyerinde güvenlik ve sağlık tehlikelerini belirlemelerine ve önlemelerine yardımcı olmak için eğitim ve öğretimin verilmesini desteklemek için Susan Harwood Eğitim Bursları'nda 11 milyon ABD doları
7 milyon ABD doları tutarında bir finansman fırsatı sağlayacaktır. Bakanlığın Mesleki Güvenlik ve Sağlık İdaresi (OSHA) tarafından yönetilen hibeler, dezavantajlı, yetersiz hizmet alan, düşük gelirli ve ulaşılması zor, risk altındaki işçileri ve işverenleri hedef alacaktır. Hibeler, topluluk temelli, inanç temelli, taban örgütleri, işveren dernekleri, işçi sendikaları, katılma işçi/yönetim dernekleri, Kızılderili kabileleri ve devlet/eyalet kolejleri ve üniversiteleri dahil olmak üzere kar amacı gütmeyen kuruluşlar için geçerlidir.
Başvuru sahipleri aşağıdaki kategorilerde başvurabilir: Hedeflenen konu eğitimi: İş yeri tehlikelerini belirleyen ve önleyen ve başvuru sahiplerinin OSHA tarafından belirlenen iş yeri güvenliği ve sağlığı tehlikeleri konusunda eğitim vermesini gerektiren eğitim programlarını destekleyin. Eğitim ve öğretim materyalleri geliştirme: İş yeri tehlikelerini belirleyen ve önleyen, sınıfa hazır kaliteli eğitim ve eğitim materyallerinin geliştirilmesini destekleyin. Kapasite geliştirme: Kuruluşların, ihtiyaçları değerlendirmek için yeni bir eğitim programı geliştirmesine ve tam ölçekli bir güvenlik ve sağlık eğitimi programına ilerlemek için bir plan formüle etmesine, işçilere iş sağlığı ve güvenliği eğitimi, eğitimi ve ilgili yardım sağlama kapasitelerini genişletmesine izin verin ve işverenler.
Başvuruları en geç 23:59'a kadar gönderin. Doğu saati ile
1, 2022. Başvuranların, başvurmak için grants.gov ve Ödül Yönetim Sistemine kayıt olmaları gerekir.
Burslar, OSHA'daki 17 yılı boyunca benzen, formaldehit, kan yoluyla bulaşan patojenler ve inşaat sektöründe kurşun için işyeri güvenlik yönergeleri geliştiren Dr. Susan Harwood'un mirasını ve çalışmalarını onurlandırıyor. Harwood ayrıca, tekstil işçileri arasında astım benzeri semptomlara neden olan bir akciğer hastalığı olan bysinozu neredeyse ortadan kaldıran OSHA'nın pamuk tozu standardının birincil yazarıydı.
Daha fazla haber: Ocean Shipping Reform Act, ABD denizcilik yasasını güncelliyor USDA, tarımsal nakliye darboğazlarını hafifletmek için Houston Limanı ile ortak oldu TenCate Geosynthetics, Bidim Bamboo yüksek mukavemetli geotekstil ürününü tanıttı Etkinlik kiralama sektörünün efsanesi Bick Jones emekli oldu Bluesign ve SCTI, sürdürülebilir kimya endeksi geliştiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder