29 Temmuz 2022 Cuma

Advanced Textiles Association yeni logosunu tanıttı



Advanced Textiles Association (ATA), geçtiğimiz günlerde yeni logosunu tanıttı. ATA, 1 Haziran'da daha önce Industrial Fabrics Association International (IFAI) olarak bilinen derneğin resmi yeni adı oldu ve şimdi yeni görünümünü yayınladı. Amaç, IFAI'nin halihazırda hizmet verdiği pazarı oluşturan tekstiller, kumaşlar ve malzemeleri daha kapsayıcı bir isim ve kısaltma bulmaktı.
IFAI, IFAI'nin kendi amacına en iyi şekilde hizmet etmek için neler yapabileceğini ve olması gerektiğini “yeniden tasarlamak” için yola çıktı. hızla gelişen tekstil endüstrisinde çeşitli üyeler ve pazarlar. “Logoyu ve renkleri güncellerken tanınabilir bir şey yaratmak istedik. ATA Başkanı ve CEO'su Steve Schiffman, "IFAI'nin son birkaç yılda kaydettiği büyümeyi de ima etmeyi umduk" dedi.
"Benzer bir kırmızı, yeşil, mavi renk paleti içeren bu tasarımın markadan yararlandığını düşünüyoruz. IFAI'nin oluşturduğu eşitlik ve çemberin dışına çıkan ATA, ATA tarafından sunulan faydalar ve programlardaki büyümeyi temsil ediyor.” Yeni logo, yakında tüm dijital ve basılı ATA varlıklarındaki önceki IFAI logosunun yerini alacak. Daha fazla haber: US DOT, geleceğin denizcilik iş gücünü destekliyor Geosentetik Drenaj Malzemeleri: Uygulamalar, Tasarım, Kurulum ve Performans webinarı 10 Ağustos Giyim elyafları pazar büyüklüğünün 289$'a ulaşması bekleniyor.
2030 yılına kadar 28 milyar Party Time Rentals artık Premiere Events oldu Jake Ritchie, Herculite'e katıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder