4 Ağustos 2022 Perşembe

Culp üst yönetim yapısını değiştiriyor



Culp Inc., şirketin yönetim kurulunun 1 Eylül 2022'den itibaren geçerli olmak üzere şirketin üst düzey yönetim yapısında bir değişikliği onayladığını duyurdu. Franklin N.
Şirketin şu anki yönetim kurulu başkanı ve eski CEO'su olan Saxon, rolünü değiştirecek ve şirketin günlük yönetimine daha az dahil olacak. Saxon, yönetim kurulu başkanı olarak kalacak ve stratejik danışman olarak önemli rolüne devam edecek. Saxon'ın geçişi, yaklaşık 40 yıllık bir şirkette görev süresinin ardından geldi.
Şirkete 1983'te katıldı ve 1987'den beri yönetim kurulu üyesidir. 1985'ten 1998'e kadar CFO dahil olmak üzere çeşitli görevlerde bulunmuştur; 1998'den 2004'e kadar Culp Velvets/Prints bölümünün başkanı; 2004'ten 2007'ye kadar başkan ve COO; ve 2007'den 2019'a kadar CEO ve CEO. 1 Ocak 2020'den beri icra başkanı olarak görev yapmaktadır.
Culp Inc.'in başkanı ve CEO'su Iv Culp, "Frank Saxon'ın icracı olmayan başkana geçişi, kurulumuzun uzun süredir devam eden yönetici halefiyet planlama sürecinin devamını yansıtıyor. Frank'in Culp'taki uzun görev süresi boyunca inanılmaz liderliği ve yönetimi için son derece minnettarım.
Mükemmelliğe, dürüstlüğe ve kapsamlı ticari bilgisine bağlılığı sonucunda şirketimizde silinmez bir iz bıraktı. Frank'e uzun yıllar özverili hizmeti için teşekkür ediyor ve Culp'un büyümesine ve başarısına yaptığı paha biçilmez katkıları takdir ediyoruz. Yönetim kurulu başkanı ve şirketin stratejik danışmanı olarak deneyimlerinden ve rehberliğinden yararlanmaya devam edeceğimiz için mutluyuz.
”.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder